۱۳۸۷ مهر ۲, سه‌شنبه

روز جهانی غذا



بلاخره پوستر روز جهانی غذا منتشر شد. 16 اکتبر هر سال، به نام روز جهانی غذا نامگذاری شده. در هر سال یک موضوع خاص متناسب با مسائل و مشکلات روز، مد نظر قرار می گیره و یک سری برنامه ها هم برای پرداختن به اون موضوع اعلام می شه.

تاقبل از اعلام موضوع امسال و انتشار پوستر، بحران غذای امسال و دلایل بحران به عنوان محور اصلی مورد نظر بود.

تم اصلی روز جهانی غذای امسال تغییرات آب و هوایی و افزایش تقاضای سوخت های زیستی هست.

اولین پست این وبلاگ هم با این موضوع شروع شد! بعد از هفته نامه سلامت، مشخص شد که فائو و سازمان ملل هم از خوانندگان این وبلاگ هستند!

در ضمن من عاشق همه پوسترهای سازمان ملل و فائو هستم!


۱ نظر:

ناشناس گفت...

من خیلی به غذا علاقه دارم. اونهم نه از نظر پختن بلکه از نظر خوردن! اینه که دوست دارم تمام روز یجا بشینم و همش از غذاهای خوشمزه و لذیذ بخورم.
منتها یه چند وقتیه که یه کمربند نرم و کلفت چربی دور شیکمم رو قرق کرده و این خواب خوش پرخوری رو ازم گرفته.:(
کاشکی میتونستم مثل بچه‌گیهام تا میتونم تا جایی که جا دارم بخورم و بخورم. یه عالمه غذا.............