۱۳۸۷ شهریور ۲۷, چهارشنبه

سلامت


چند تا پست اون ورتر در مورد مایکل فلپس و بیش فعالی دوران کودکی آقای قهرمان نوشته بودم.
خب چی از این جالب تر که هفته نامه سلامت هم وبلاگ منو دیده و در شماره جدیدش در مورد این موضوع یه مطلب نوشته!
چه اعتباری از این بالاتر که الگوی یه هفته نامه معتبر در حوزه سلامت باشم! و همینطور برای تمام خوانندگان این وبلاگ چه اطمینانی از این بالا تر!
ولی جدای این حرف ها، شاید این موضوع بهانه خوبی باشه برای اینکه خواننده این هفته نامه شدن رو پیشنهاد کنم.
علاوه بر ظاهر آراسته و استاندارد های بالاتر از معمول این هفته نامه شما با محتوی با ارزش و علمی و به روزی روبرو خواهید بود.
این هفته نامه متعلق به موسسه ابن سینای بزرگ هست. علاوه بر هفته نامه دوست داشتنی سلامت، مجلات سپید، نوین پزشکی، سلامتیران و زندگی مثبت از انتشارات دیگر این موسسه هستند.

در هر شماره کلی مطلب ریز و درشت در مورد مسائل بهداشتی، پزشکی، تغذیه سالم، بهداشت روانی و مسائل اجتماعی روز مرتبط با سلامت و ... می خونید که با دیدن اسم نویسندگان، با خیال راحت به درستی اون ها می تونید اعتماد کنید.


این هفته نامه شاید تنها هفته نامه غیر تخصصی باشه که در اون خبری از طالع بینی و تبلیغات تاتوی ابرو و افزایش قد و داروی کاهش وزن در ایکی ثانیه و عکس های قبل و بعد از عمل بینی و داروهای گیاهی ترک اعتیاد و روشن یا برنزه کردن پوست ... نیست.

زیر تیتر این نشریه عنوان "پر فروش ترین هفته نامه ایران" اومده که جای خوشحالی داره و در این بازار شام هفته نامه های زرد خانوادگی که معمولا اطلاعات نادرست و تبلیغات کاملا تجاری در زمینه بهداشت و سلامت، وزن خیلی بیشتری نسبت به اطلاعات درست داره امیدوارم فروش این نشریه باز هم بیشتر بشه!


۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام فلاوین
ممنون از نظرت.
برنامه های تلویزیون که کلا جوکه
هفته نامه سلامت رو هم گاهی وقت کنم می خونم.
نشریه متفاوت و وزینیه.و مطالب بهداشتی و پزشکی رو با جذابیت بدون اینکه به دام زرد نویسی های رایج
بی افته درج می کنه و برای همه قابل فهمه.