۱۳۸۷ شهریور ۷, پنجشنبه

زلزله- هفتم شهریور87

امشب، حدود ساعت 2:20 زلزله اومد. طوری که اصلا نمی شد نادیده گرفت و همه رو بیدار کرده بود! اینو از سر و صدایی که از خیابون میومد می شد فهمید.
بزرگی زلزله 5/6(پنج و شش دهم) اعلام شده و مرکز اون هم در عراق بوده. ظاهرا استان لرستان و ایلام هم درگیرشدند...
برای اطلاعات بیشتر می تونید اینجا رو ببینید... یا سایت پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله
در این نقشه ویژگی های دقیقتر رو می تونید ببینید.
ولی برای جزئیات بیشتر و آمار خسارت و ... باید تا فردا صبر کرد.
اگر دیگه ندیدمتون خداحافظ!
گفتم شب که می خوابید موبایل هاتون رو ویبره نباشه...!


۵ نظر:

Unknown گفت...

age game over shodi maro khabar kon

Unknown گفت...

فلاوین جان آنچه که گفتم و از عبارت "نظر بدهید" بدون استفاده از واژه ی "لطفن" گلایه کردم خطاب به Blogger و صفحه ی نظردهی (comments) آن بود نه به شما. از اینکه سوِءتفاهم پیش آوردم شرمنده ام، جسارتن بنده به در دو تا چند پهلو حرف زدن و بکار بردن کنایه در نقطه ای که چشم هیچکس نمی بیند عادت زشتی دارم!

ناشناس گفت...

ok dear! bad news...I wish the dameges are less than expected
...
BTW, in English,how do you like me to add your blog?
Is it ok for you to add your link as
:
Here, It is always August
?

ناشناس گفت...

سلام فلاوین
چی شده؟ طوریتون که نشده؟
یه توک پا بیا وبلاگم که مطمئن شم حالتون خوبه:)

ناشناس گفت...

سلام اگر گروههایی برای کمک های داوطلبانه برای کمک به زلزله زدگان طراحی میشد مطمئن هستم که راهکار مناسبی بود اما افسوس که فقط به مانور زلزله بسنده کرده ایم!