۱۳۸۷ مرداد ۱۹, شنبه

المپیک MADE IN CHINA

دیروز، از صبح زود ساعت 12-11، در حال کانال گردی و پرس وجو از دوستان بودیم تا حتما حتما افتتاحیه المپیک رو کامل کامل بینیم. شب قبلش هم در حال وبگردی برای پیدا کردن کانال هایی بودیم که مراسم رو نشون می دادند. نهایتش این شد که از ARD ، یکی از شبکه های اشنایدر اینا افتتاحیه رو دیدم.

چینی ها جمعیت، تکنولوژی و نظم در حد ثانیه و پیکسلشون رو بد جوری به رخ کشیده بودند. ولی خب به نظرم یه کم برنامه چینی بود!

خیلی بد شد که خود اشنایدر در دسترس نبود تا ازش بپرسم اشتادیوم یعنی چی که این مجری های کانال ARDتکرار می کردند؟ همشو می فهمیدم چی می گن به جز اشتادیوم...

۵ نظر:

ماهی دودی گفت...

خب المپیک امسال در چین برگذار شده و در هر کشور دیگری هم برگذار می شد سعی می کردند که از فرهنگ خودشون حنما توش جا بدن و این به نظر من یک نکته مثبته

ناشناس گفت...

سلام مرسی به من سر زدی بازم این کارو بکن, مرداد رو دوست دارم چون در آن بدنیاآمده ام خوزستان را دوست دارم چون همیشه مرداد است و.........موفق باشی

ناشناس گفت...

متاسفانه من نتونستم ببينم. مطمئنم كه بي نظير بوده. حالا بايد تاسال2012المپيك لندن صبر كنم.

Big Brother

ناشناس گفت...

راستي كسي ميدونه افتتاحيه المپيك، چه كساني خوندن؟

Big Brother

Unknown گفت...

مرسي از روش تبليغتون