۱۳۸۷ شهریور ۶, چهارشنبه

خلا


در مدت برگزاری المپیش* گاه و بی گاه پای تلویزیون بودم و در حال لذت بردن از دنیایی از رنگ و هیجان و احساسات و کیفیت(!)

هرچند که همزمان در حال حرص خوردن از حضور کم رمق و کم رنگ و کم تعداد ایران در این جشنواره هم بودم.

و همینطور در حال تعجب کردن از واکنش مدیران بخش ورزش که "هدف ما شرکت در المپیک بوده نه آوردن مدال". واقعا ما با اینهمه جوانمردی در طول تاریخ چه کنیم؟

3-4 روز اخیر چندین بار پیش اومد که بنا به عادت تلویزیون رو روشن می کردم و منتظر دیدن یه مسابقه یا مراسم اهدای مدال می شدم ولی خب خبری از اون دنیای رنگی و آشیانه پرنده و مکعب آب نیست دیگه...

بعد از تمام شدن المپیک با اون اختتامیه بامزه( به خصوص تغییر تم برنامه در انتها از آسیایی به اروپایی و استفاده از نشانه هایی مثل ایستگاه اتوبوس، اتوبوس دو طبقه و چتر که دقیقا ذهن ما رو متوجه انگلیس می کرد)، دچار خلاء شدم و روابط من با تلویزیون داره به همون کدورت سابق بر می گرده!

دارم به این موضوع فکر می کنم پس خود مردم چین، البته بیشتر پکنی ها، که 8 سال با رویای برگزاری المپیک زندگی کرده بودند و با روزمره ای که حتما با المپیک گره خورده بوده، با این خلاء چه خواهند کرد؟

*المپیک در شبکه ARD






















۱ نظر:

ناشناس گفت...

salam azizam
are etefaghan manam kheili lezat bordam 17 rooz adat karde budim. ham eftetahiye ham ekhtetamiye kheili jaleb bud. man kheili khosham umad.
iran ke behtare adam rajebesh hichi nage emsal...
dige hichi sare jash nist nemishe montazere mojeze bud
shad bashi