۱۳۸۸ فروردین ۳, دوشنبه

بومیایی-2

22 مارس روز جهانی آب بوده، به این مناسبت بد نیست نگاهی به این خبر بندازید. البته آبادان و خرمشهر خیلی وقته که دیگه به اسم ها شون ربطی ندارند و با این شرایط بدتر... آبادان و خرمشهر!
در مورد EC آب هم اینجا رو ببینید.
و کارون هم که همیشه این موقع از سال پر از آب بوده و تقریبا توی زمستون حتما انقدرپر آب می شد که جاده ساحلی بره زیر آب و 2-1 روز بعد یه تیکه آسفالت کج و کوله بیاد بیرون این روزها قابل پیاده روی شده! من تجربه اش رو دارم!
اینکه این ها ربطی به انتقال آب کارون از سرچشمه هاش، به قم و کرمان و این ور و اون ور داره هرچی شما بگید دیگه...

۵ نظر:

M&J گفت...

گرمایش زمين هم موثره ، احتمالن .

فلاوین گفت...

آیدین عزیز
دقیقا! قبلا زیاد در مورد گرم شدن زمین و تغییر اقلیم که یکی از علائم اش هست نوشتم.
و انقدر این پدیده اینجا ملموس هست و مجبوری باش زندگی کنی و در موردش می خونم و با دوستان و ... بحث می کنم و دلیل خیلی از اتفاقات می دونمش که گاهی فکر می کنم که دایی جان ناپلئون شدم و به جای اینکه بگم کار کار انگلیسی هاست فکر می کنم که کار کار global warming هست!

Unknown گفت...

آب نرنید راه را!
کم آبی داریم!
به جای آب مینوانید...
نه!
نمیتوانید.
.
چه خبر از نوروز & خودت؟

ناشناس گفت...

سالی که نکوست از بهازش پیداست.
قلبا امیدوارم که مصداق پیدا نکنه.
اون از خشکسالی، اون از نابسامانی اقتصادی دنیا، اون از برنامه های دولت برای افزایش قیمت سوخت واز طرفی صرفه جویی و مثل همیشه انتقال همه فشارها به مردم.
خلاصه که چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با همه اینا براتون سال خوبی رو آرزو می کنم. تا حالا که ایستادیم، بازم می ایستیم.
True Blue

ناشناس گفت...

سالی که نکوست از بهازش پیداست.
قلبا امیدوارم که مصداق پیدا نکنه.
اون از خشکسالی، اون از نابسامانی اقتصادی دنیا، اون از برنامه های دولت برای افزایش قیمت سوخت واز طرفی صرفه جویی و مثل همیشه انتقال همه فشارها به مردم.
خلاصه که چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با همه اینا براتون سال خوبی رو آرزو می کنم. تا حالا که ایستادیم، بازم می ایستیم.
True Blue