۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

صایبر*

روزنامه یا کتاب که می خونم، پایین مطلب دنبال "نظر شما" و شبیه این می گردم تا موافت یا مخالفت خودمو اعلام کنم یا سوال بپرسم که اینو از کجا آوردی و یا می خوام شر کنم یا ایمیلش کنم واسه یکی دیگه یا لایک و استار بدم...
بعضی وقتا می رم که کلیک کنم روی کلمه ای که یه رنگ دیگه است یا یه خط زیرشه. کتاب و روزنامه کاغذی رو می گم...
تلویزیون که می بینم دلم می خواد تند تند بزنم جلو ببینم آخرش چی می شه، یا بزنم ترک بعدی. یه بار کنترل رو گرفتم روبروی تی وی می چرخوندم و دنبال یه ضربدر قرمز کوچیک می گشتم، بالای سمت راست صفحه. تازه فکر می کردم که موس وصل نیست...
یا یه پشه ریز روی مانیتور نشسته و با این علامت موس می خوام له اش کنم.
اصلا شده پای کامپیوتر باشی و با موس کارکنی و پلک سمت چپت بخاره، موس رو ببری سمت چپ؟
شده کیبورد فارسی باشه ولی سیستم مغزت هنوز ثدلمهسا باشه و برعکس؟


* syber رو یادت میاد!؟



۳ نظر:

ناشناس گفت...

((:

جالب بود این. منم بی هوا یه کاری کردم یه بار از کار که برگشتم خونه پشت در خونه درباز کن اتوماتیک ماشین رو فشار دادم

((:

کاریز گفت...

منم یکبار که حوصله نداشتم و یک برانامه تلویزیونی بود و می خواستم بره برنامه بعدی . هی میزدم فوروارد و نمی شد که بشه .

Unknown گفت...

اینا که چیزی نیست، دو سه سال پیش بود، یه بار تو وبلاگ من مورچه افتاده بود و هی این طرف و اون طرف می‌رفت رو نوشته‌ها و مزاحمت اینجاد می‌کرد که آخرش مجبور شدم چون دانه‌کش نبود، یه کمی بیازارمش :))