۱۳۸۷ تیر ۱۱, سه‌شنبه

ویز ویز زنبور های بی عسل




ازبعد از ظهر5 شنبه 6/4/87 یه چیزی داره تو مغزم ویز ویز می کنه. من داشتم کانال گردی می کردم که چند ثانیه ای روی شبکه 4(اگه اشتباه نکنم) مکث کردم. یه برنامه سرد و بی روح گفت و گو بود که در ادامه برنامه فهمیدم اسمش کولاک هست.
یه عمو اونجا بود که حرف هاش برام خیلی عجیب بود. برای اینکه بفهمم این عمو به چه عنوانی اومده اینجا وچرا انقدر از نظر علمی غلط حرف می زنه تا آخر نشستم وبرنامه رو کامل دیدم. آقای حیدری یا همون عمو، زنبور دار بود. از نظر کار و رشته خودش من نظری ندارم ولی... ادامه مطلب رو بخونید



۲ نظر:

ناشناس گفت...

ما بدهکاریم
به کسانی که صمیمانه ز ما پرسیدند
معذرت می خواهم چندم مرداد است ؟
و نگفتیم
چونگه مرداد
گور عشق گل خونرنگ دل ما بوده است
________________________
از حطورت تو وبم خوشحال شدم بازم به ما سر بزن راستی من اعتیاد شدیدی به تبادل لینک و دوستی و هم صحبتی با وبمستر ها رو دارم کمکم می کنید با تشکر مدیر پارازیت
http://hadisalati.blogfa.com

ناشناس گفت...

ببخشید خط پنجم چون که است نه چونگه