۱۳۸۸ دی ۲۶, شنبه

من مطمئنم که بعضی از کتاب ها رو یه زمانی نباید می خوندم. بعضی از فیلم ها رو نباید می دیدم. بعضی از آهنگ ها رو نباید می شنیدم.
یعنی وقتی که من مرتکب اینا شدم زود بود و نه اینکه پشیمون باشم یا بد بوده باشند. کاش دوباره پیش می اومد...
چند نفری توی وبلاگ هاشون و ریدر دارن 10 فیلم برتر، به نظر خودشون، رو انتخاب می کنند. اسم فیلم ها رو که می خوندم به نظرم جای چند تایی خالی بود. امریکن بیوتی و قاتلین بالفطره و...
یادمه آهنگ عجیب اول فیلم قاتلین و صدای نتراشیده و نخراشیده اونی که می خوند رو به شدت دوست داشتم.100 دفعه بک وارد می کردم اول فیلمو
الان از ریدر فهمیدم اون خواننده کوهن عزیز بوده. می گم که یه زمانی یه فیلم هایی رو نباید می دیدم...



*اطلاع دادند که انتخاب 10 فیلم برتر دهه گذشته مد نظر بوده

۲ نظر:

رضا گفت...

چیزه این فیلمها قرار بوده مال یک دهه گذشته باشه واسه همین قاتلین بالفطره و زیبای آمریکایی طبعا توش نمیشه بیاد

فلاوین گفت...

که این طور
ندیده ها خیلی بیشتر از دیده ها بود.
ولی به هر حال من مطمئنم که...