۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

مشاغل سخت

سازمان بهداشت جهانی به یک سری شغل ها می گه سخت و زیان آور. این شغل ها به مشاغل 3D هم معروف هستند که ربطی به تعداد ابعادشون نداره و 3 حرف اول Dirty, Difficult,Dangerous هست.
مثل کارگر های معادن و... (10 تیر هم روز صنعت و معدن هست)
یا کاری مثل کار من و باور اینکه یه خانم 130 کیلویی میاد و می گه به جز آب هیچی نمی خورم!
یا وقتی یه مامان برای بچه لاغر مردنی اش اومده و اصرار داره که هیچ کوتاهی نمی کنه و همیشه بهترین تغذیه رو فراهم می کنه و پسته و ... ولی بچه وسط مراسم خالی بندی، گوشه مانتوی مامانش رو می گیره و می گه بریم دیگه من گشنه ام شده. و مامان هم بعد از چند بار پشت گوش انداختن نهایتا یه بسته که اسما شکلاته و رسما junk هست می ده به بچه.
باور کردن این صحنه ها سخته!
ولی این چند روز فهمیدم که گوینده خبر صدا و سیما بودن رو هم باید به این مشاغل 3D اضافه کرد.


۵ نظر:

Shadi گفت...

دوست دارم هی آدم یه چیزی یاد می گیره اینجا.
حالا گوینده بیچاره کدوم یکی از این d ها می شه؟ فکر کنم هر سه تاش باشه :(

ناشناس گفت...

D avale drough parakani
be hal sakhte az sob ta shab ye chizayi bekhooni ke ghalban midooni doroughe

کتایون گفت...

خواهش می کنم فلاوین عزیز. خوشحالم که مخاطب داره اون متن های پیاده شده. از بس بدون کامنت مونده بود نمی دونستم چند نفر می خونن.
دوم اینکه این ویدیو ها رو هر روز توی سایت خود آقای سازگارا هم میشه دید که البته فیلتره. برای همین من پیاده شون می کنم که شاید به گوش چند نفر بیشتر برسه.

ناشناس گفت...

اون گوینده ها یا اعصابشون از آهنه که میتونن اونجور دروغها رو با لبخند و آرامش تحویل مردم بدن یا مث کرم اعصاب مصاب ندارن. فقط خدا کنه اگه از وسط نصفشون کنی مث کرم 2 تا نشن!

يك صداي بي‌صدا گفت...

البته اين روزها به دليل ميزان نفرت و كينه‌اي كه ملت از گوينده‌هاي رسانه غيرملي دارند بايد هم كارشان جزو مشاغل سخت محسوب شود...چون اگر يكي از اين نوچه‌هاي ضرغامي را (مثلا كامران خان نجف‌زاده) در كوچه‌اي بن‌بست پيدايش كنند كارش با كرام الكاتبين است...!
در ضمن با اجازه وبلاگ شما را در ليست پيوندهايم قرار دادم...خوشحال مي‌شوم گاهي سري به من بزنيد